Do your best Jiraiya impression with this custom Jiraiya Outfit, complete with replicas of Shima and Fukasaku, the Two Great Sage Toads of Mount Myoboku! This content is for male avatars only. Players with female avatars must change to a male avatar with Ninja Remake Operation Seals. Note: Once downloaded, this content will appear in your Gift Box at the Inn in Hidden Leaf Village.