New Beginnings Xbox Promo Pack
Start your new journey through the Forgotten Realms in style. Use this pack to receive two new hairstyles, one for male characters and one for female characters. This pack contains the following: - 200 ZEN - Bard Hairstyle (Male) - Long Layered Hairstyle (Female) This pack can only be claimed once per acount. The ZEN currency will bind to account after purchase. All other pack contents can only be claimed on one character per account.