NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Collaboration: Ultimate Art
Allows the player to activate the Secret Technique Collaboration: Ultimate Art (Ranged Type, Heal Type) in battle. Fight side by side with Sasori and Deidara to show off their Ultimate Art! *After downloading this content, you can claim it in-game by accessing the Hidden Leaf Village online lobby and selecting Inn > Gift Box > Add-ons.