Buy the Season Pass of the official Monster Energy AMA Supercross Championship game and get 9 DLCs! Compete against the best from the past and the present and relive the history of Supercross in the stadium where it all started - the Los Angeles Coliseum, have fun by changing your bike's livery and your rider's tracksuit with 6 incredible customisation sets, enjoy the spectacle of the Monster Energy Cup with its set of special rules and discover the new Compound, a vast area where you can ride around freely or compete against opponents in new challenges!