Minecraft Egyptian Mythology Mash-up
Will you survive the perils of the Pyramids? Journey through the Valley of the Kings, dodge deadly traps and explore the ancient tombs below! The fourth pack in the Mythology series, this Egyptian-themed Mash-up comes with textures fit for a Pharaoh, legendary mobs, a pantheon of skins and an epic soundtrack!