Legacy Pass – Y5S4 – FOR HONOR
Who are Heathmoor’s new visitors? Discover what the tide brings with the Y5S4 Legacy Pass, which brings back 100 tiers of rewards from the Y5S4 Battle Pass. Available during Y9S4 only. This Legacy Pass includes the following rewards: - 1 Execution (per hero) - 1 Weapon Set (per hero) - 1 Signature (per hero) - 2 Battle Outfits (per hero) - 2 Effects (idle/emote/execution per hero) - Various customization elements - A special new tier #101, including all above content for all heroes released after Y5S4 to date - And more! If you already own the Y5S4 Battle Pass, you do not need to purchase the Legacy Pass, and you will continue where you left off. This Y5S4 Legacy Pass is available until March 10, 2026, and is not eligible for refund.