Layered Armor for Eleanor: Skyscale Queen
Enjoy Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection even more with add-ons! Contains the following: Layered Armor for Eleanor: Skyscale Queen Change the Rangers' appearance with special layered armor! *You can use the Change Companion Outfits option to change your companions' outfits. *Layered armor is purely cosmetic. *This bonus requires gameplay progression to be used.