Honda Challenge Car Pack
Free download! Celebrate Honda by driving the all-new 2013 Honda Civic Si Coupe in Forza Horizon, plus get two additional Honda cars! The Honda Challenge Car Pack includes three new cars, the 2013 Honda Civic Si Coupe, 1986 Honda Civic Si, and 2012 Honda HPD Fit. In-game credits or tokens are required to add these cars to your career garage.