Hairstyle Set 1
This set contains the following downloadable content: ■Additional Hairstyle - Rookie 1 ■Additional Hairstyle - Rookie 2 ■Additional Hairstyle - Topknot ■Additional Hairstyle - Dumpling ■Additional Hairstyle - Iris 2 *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.