DMR BNS
The M395 DMR is a gas-operated magazine-fed marksman rifle that maintains a smart-linked, telescopic, rail-mounted sight for scout personnel. This rifle favors mid-range to long-range combat and offers impressive stopping power.Customized with the BONES skin.