Destiny 2: Year of Prophecy Rewards Passes
Grants all four Rewards Pass entitlements during the Destiny 2 Year of Prophecy. (NOTE: You must log into to Destiny 2 at least once during the Year of Prophecy to claim rewards from the Year of Prophecy Rewards Passes. Additionally, purchasers who already own all Rewards Passes will not receive additional content.)