Deal with Demon
A special deal of the demon just arrived in Vandell! Meet Vnadell's exclusive package from Demon! This Package includes: - Character - Vandell - 200 Points - Vandell Special Outfit - Vandell Special Hair - Demon Hound Pet *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Vandell, Vandell is exchanged for certain amount of points.