Daemon X Machina: Titanic Scion - Into the Abyss
The "Into the Abyss" Expansion Pack unlocks a new area for you to explore. Powerful new monsters and dangerous terrain await! This set contains the following downloadable content: ● New Map Area - Survey Zone: Locus Initi Tackle new missions, battle never-before-seen bosses, and obtain new equipment. *The contents of this set are also included in the Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition and Super Digital Deluxe Edition. Be careful not to purchase any items twice. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.