Crusader Kings III: Chapter II
Chapter II will keep you and your realm up to date with the latest add-ons for Crusader Kings III, the award-winning medieval strategy life simulation from Paradox Interactive. This Chapter of new content includes large and small packs, with new adventures for your character, new strategic opportunities to exploit and even more rewriting history from the perspective of your own personal dynasty. Chapter II includes: Elegance of the Empire (available instantly when purchasing Chapter II) You can dress your Central European characters in the finest of finery with this clothing pack exclusive to owners of Chapter II for Crusader Kings III. Inspired by garments and regalia of Emperor Henry II and the Empress Cunigunde, this pack includes not only new robes and dresses, but historically appropriate crowns and other regalia. Tours and Tournaments (Release: November 18th, 2024) Join great adventures and activities. Take a tour of your realm to check in on your vassals face-to-face. Host grand tournaments to demonstrate your wealth or military prowess. Impress your friends and rivals with great royal weddings. But, no matter the activity, keep an eye out for schemes, as nothing is better than a party to cloak ill-intentions. Wards and Wardens (Release: March 5th, 2025) In this pack, new events add greater depth and interaction to the challenges of raising and educating children. Whether parent, tutor or warden, the personalities of the child and the adult may clash as headstrong or determined children resist the knowledge of their betters. Strong guidance, however, can lead to a lifelong bond between the generations. Legacy of Persia (Release: June 3rd, 2025) This upcoming Flavor pack focuses on the struggles for power in the lands between the Euphrates and the Indus as the power of the Abbasid Caliphate starts to fade. New government and religious forms are introduced to highlight the history and culture of this dynamic region.