Crusader Kings III: Celestial Edition
Write news histories of royal dynasties in a world filled with characters on a map that spans from Western Europe to East Asia with the Celestial Edition. This package includes Crusader Kings III and All Under Heaven. Explore the family competition that typified royal relations in the European Middle Ages or compete for the Mandate of Heaven in China, as dynasties rise and fall around you in East and Southeast Asia. Thousands of characters and an infinite number of historical stories await you, all written by the decisions that you take. The Crusader Kings III: Celestial Edition includes: - Crusader Kings III Base Game: Manage a realm of scheming courtiers and noble ambition as you guide your dynasty through the Middle Ages. Use warfare, diplomatic marriages, or subtle schemes in a world populated by tens of thousands of characters, each taking actions and decisions guided by their skills and personalities. Build a reputation for piety or tyranny, accumulating prestige, wealth, and lands as you make a mark on history. - Crusader Kings III: All Under Heaven: The largest expansion ever for Crusader Kings III expands the theater of play to East and Southeast Asia, filling the larger map with unique game systems and more historical color for this highly diverse region. Build Khmer temple cities to increase power and prestige, compete with other daimyos to dominate the islands of Japan, or manage Imperial China, the greatest empire of all.