Squad goals? Achieved. These girls have friends in high places, and now it’s your turn to slay. Grab your BFFs and continue to conquer the world with the Bratz Pack and their new celebrity friends. Join Hayley, Hanae, and Bella Baretti – your new style icons and play as them in free-play mode. Get ready to slay in the latest looks from the ultimate IT girls. Plaid skirts? Check. Soft and subtle shimmer or full glam? You decide. Whether you’re striking a pose, strutting the runway, or moving to the hottest tracks, in true Bratz style, you’ll keep it fierce.