Atelier Series Legacy BGM Pack
Change the BGM to some of your favorite past songs! Adds a BGM pack of previous Atelier series songs that can be used to change the background music in the game. Includes a special selection of over 1,000 songs from past Atelier series titles, ranging from "Atelier Marie: The Alchemist of Salburg" to "Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy." Note: This content will be displayed in English for some languages. The BGM pack is accessible after unlocking base building and placing a Gramophone. Please check the official "Atelier Yumia" site for details.