Adam Fenix Multiplayer Character
Adam Fenix, father to Marcus, was a former Gear and devoted professor before his presumed death at the Battle of Ephyra. He’s available for online play with the token included in the Gears of War 3 Limited Edition, Epic Edition, and Gears of War 3 Xbox 360 Console.