Abiotic Factor - Temple of Stone
Note: Requires the base game Abiotic Factor to access this content. Home World Temple of Stone Welcome to the Temple of Stone - a remote garden paradise, home to a series of petrified statues and classical architecture. Explore the winding hedge maze, wonder at the spectacles that once filled the amphitheatre, and reflect on its silent mysteries. What were the ancient Greeks studying here, and why is GATE so interested? GATE Botanist Uniform - Botanist Jacket with M/F versions - Botanist Jacket with Rolled Sleeves with M/F versions - Botanist Pants - Botanist Boots - Botanist Fabric / Tie - “Anteverse Flower” ID Card - Philosopher’s Hairstyle - Philosopher’s Beard" Souvenirs Take a piece of the Temple with you back to the GATE Cascade Research Facility, with some bespoke furnishings and other odds and ends exclusively found there: - Wreath Circlet (hat) - An entire Greek Armor set (for transmog) - Stone Bench and Stone Bed furniture - A secret trapped within… *The server host is required to have the DLC in order to access the location. All players in the server can access the DLC location regardless of their DLC status.