Jotunnslayer: Hordes of Hel
Jotunnslayer: Hordes of Hel is a gripping roguelike horde-survivor game set in the dark realms of Norse Mythology. Fight waves of enemies to earn divine blessings of ancient Viking Deities, explore hostile worlds and face powerful bosses. Become a god-like warrior in this ultimate showdown. Engage in adrenaline-fueled battles, fighting off endless waves of enemies as you strive to survive. Complete varied objectives, defeat the final boss, and earn the ultimate prizes. Take on challenging missions during each run to test your skills and enrich your journey through the Nine Worlds.These quests may involve completing specific objectives or overcoming additional obstacles as you battle relentless enemies on your way to the final challenge. Improve your abilities with meta-progression systems that offer unlockable perks, in-game skills, or upgrades. As you progress further, you'll gain access to new abilities, weapons, and bonuses that allow you to customize your playstyle and improve your chances of survival. Select from a roster of diverse characters, each equipped with unique skills, abilities, and weapons. Mix and match combinations to refine your builds and overcome the many challenges posed by the Hordes of Hel. Face a variety of increasingly challenging Boss enemies as you progress through the game. Outmaneuver and defeat these formidable foes using the environment, your skills, and abilities to gain the advantage and achieve victory.