Portal Knights -Lobot Box
The Lobot Box contains a gold robot vanity set for your character in Portal Knights including: - Lobot Arms - Lobot Body - Lobot Helmet - Lobot Legs Access your robot vanity set from the in-game shop in Portal Knights. Take down the evil that has invaded the worlds of Portal Knights in this action-RPG sandbox game! Travel between randomly generated worlds and meet new characters. Level up your character and battle monsters unleashed by The Fracture. Explore each world and mine resources required to craft unique and powerful items. Rebuild the worlds in ever-changing landscapes. Restore peace to the world by defeating the Portal Guardians and becoming the ultimate Portal Knight!