Portal Knights -Emoji Box
The Emoji Box contains a a selection of emojis which can be used to customise the appearance of your character in Portal Knights including: - Angry Emoji - Grin Emoji - Hehe Emoji - Kiss Emoji - Lol Emoji - Love Emoji - Sad Emoji - Smiley Emoji - Surprised Emoji - Wink Emoji Access your emoji gift box from the in-game shop in Portal Knights. Take down the evil that has invaded the worlds of Portal Knights in this action-RPG sandbox game! Travel between randomly generated worlds and meet new characters. Level up your character and battle monsters unleashed by The Fracture. Explore each world and mine resources required to craft unique and powerful items. Rebuild the worlds in ever-changing landscapes. Restore peace to the world by defeating the Portal Guardians and becoming the ultimate Portal Knight!