3on3 Freestyle – Chloe Challenge Camp
Get an instant payback upon purchase and complete missions to get Chloe Character, Special Chloe Outfit with her dark personality and in-game items! Now or never chance to get a whole bunch as a bonus! This Package includes: - Challenge Camp Ticket - 270 Points *Challenge Camp event period is 7/20 - 9/13 23:59 PDT. *Challenge Camp DLC is on sale during 7/20 - 8/16. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you have previously purchased Chloe Character package, Character in Challenge camp gives 50 Points as a refund. (Works vise-versa)