European Expansion + Oceania Expansion + Seasonal Decorative Pack
This bundle includes: WINGSPAN: European Expansion WINGSPAN: Oceania Expansion Seasonal Decorative Pack Wingspan is a relaxing, award-winning strategy card game about birds for 1 to 5 players. Each bird you play extends a chain of powerful combinations in one of your three habitats. Your goal is to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. In the Seasonal Decorative Pack for Wingspan, you'll get unlimited access to the 7 seasonal backgrounds that have appeared in 2021, along with brand new matching portraits, only available with this pack! With this DLC you will be able to play on your favourite background whenever you want to. Be it a winter background in the middle of summer, or an Easter background in winter - you don’t have to wait for a specific season to use it; you are free as a bird and can choose what and when you want!