SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Premium Upgrade
The Premium Upgrade features the Wild Joker Dress and Digital Artbook & Soundtrack that can be used in SWORD ART ONLINE Fractured Daydream. Premium Upgrade includes: - Wild Joker Dress - Digital Artbook & Soundtrack A playable Mini-game is also included. *This product also includes content that may be sold individually. Please take care not to make duplicate purchases.