The Rails are Yours in Train Sim World 5! Embark on an all-new journey and take on new challenges and roles in our first route through the Netherlands with the Dutch Regional Edition! Learn the art of steam, diesel and electric traction with the intuitive Training Center. Get to grips with the fundamentals of train operation before taking your newfound skills onto Dutch rails! Become a driver or conductor aboard Nederlandse Spoorwegen services in TSW’s first Dutch route; Spoolijn Zwolle - Groningen! Operate local trains with the sleek SNG Sprinter and climb into the flight deck-like cab of the ICMm Koploper for intercity duty. Learn new systems & signals on this unique European route. Expand your play with the Creators Club, make your own liveries and formations and put them to use in Free Roam or Scenario Planner. Capture the perfect moments with Photo Mode and share with your friends! Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 5 FAQ'.