Tears of Avia
Customise Your Party To Your Own Play Style - Tears of Avia is a strategy RPG and turn-based tactics game that richly rewards build-craft. Carefully combine Ranger, Warrior, Mage, Brawler & Priest classes and their skills to create a party suited to your own tactical strengths.