Our new starter pack is already here! Get British Tier VI Premium battleship Nelson, strengthen her with a bunch of in-game items, and get ready for thrilling naval adventures! This bundle includes: British Tier VI Premium battleship Nelson 5 days of Premium Account 15x Rare Battle Boosters 15x Rare Global XP Boosters 15x Rare Ship XP Boosters 15x Rare Credit Boosters 15x Rare Commander XP Boosters 12x Type 4 camouflages 12x Union Jack camouflages 5x Promotion Orders 1x Insignia 500 doubloons 500,000 credits If you already have Nelson in your collection, you'll receive compensation in the form of 18,750,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.