Zombie Driver Ultimate Edition
New and specially improved version of the zombie smashing hit, exclusively for the Xbox One. Insane mix of cars, speed, explosions, blood and zombies! Fight through an epic narrative campaign or test yourself in the Slaughter and Blood Race modes. Engage huge bosses, save survivors, drive crazy vehicles such as a bulldozer, fire truck or even a tank and smash everything in your way. Take part in the Blood Race tournament - chase other cars and take them down without mercy on brutal racing tracks. Jump into the Slaughter mode and survive as long as possible on specially crafted arenas. Experience super smooth gameplay at 60 frames per second and extra crisp visuals. Zombie Driver Ultimate Edition includes all DLC content that was ever created for the game.