Where Winds Meet-6000 Echo Beads
In Where Winds Meet, purchase this item to claim 6000 Echo Beads. Additional 6000 Echo Jades will be granted upon first purchase of this item. With each purchase, you will claim additional 1200 Echo beads. Echo Bead can be used in the shop to unlock premium skins, mounts, weapons, effects, and other appearances. Your participation in the in-game lottery system offers a chance to claim rare appearances. Echo Jade can be used to draw for appearances and exchange for unique items.