Where Winds Meet-180 Echo Beads
In Where Winds Meet, purchase this item to claim 180 Echo Beads. Additional 180 Echo Jades will be granted upon first purchase of this item. Echo Bead can be used in the shop to unlock premium skins, mounts, weapons, effects, and other appearances. Your participation in the in-game lottery offers a chance to claim rare appearances. Echo Jade can be used to draw for appearances and exchange for unique items.