IN TODAY’S HYPER-CONNECTED WORLD, CHICAGO OPERATES UNDER CTOS, THE MOST ADVANCED COMPUTER NETWORK IN AMERICA. As Aiden Pearce, you can hack into this entire system and make Chicago your ultimate weapon in your quest for vengeance. But what happens when your personal quest collides with an entire city?