WARRIORS: Abyss - NOBUNAGA'S AMBITION Yukimura Sanada Costume Set
This set includes 2 extra costumes worn by Yukimura Sanada and Mature Yukimura Sanada in "NOBUNAGA'S AMBITION: Awakening." It will be added to the game in the third free update and will be made available once the player has completed the tutorial.