Warrior Pack
The Warrior Pack adds four combat-ready outfits to your wardrobe. Antiques never go out of style with the Knight of Steelport Armor, or go for something a little more revealing with the Warrior Princess outfit. Bring out your inner samurai with the Kabuki Warrior Outfit or choose the Intergalactic Warrior Outfit for an out of this world look.