Warframe: TennoCon 2025 Digital Pack
Instantly add this year’s exclusive TennoCon items to your Arsenal, available now only for a limited time! This bundle features: - TennoCon Riftguard Syandana - TennoCon Origins Bandana - TennoCon 2025 Glyph - TennoCon 2025 Sigil - Tennocon Riftguard Emote - TennoCon 2025 Display - Baro Relay Ticket - 1 Regal Aya - 475 Platinum Keep in mind that with access to Baro’s TennoCon 2025 Relay, you’ll also be able to trade Ducats for every item Baro has ever sold. The TennoCon 2025 Digital Pack may only be purchased once per account and is available for a limited time. Baro’s TennoCon Relay will be open from July 19, 2025, at 11 a.m. ET to July 26, 2025, at 11 a.m. ET.