Voyage: Xbox Edition
Voyage is a cinematic adventure game capturing the essence of shared exploration. Whether you decide to play by yourself or cooperatively, the journey will revolve around two survivors in search for answers of a long-forgotten past. Embark on a voyage, unravel a mystery and find a way home together. * Shared experience - Work alone or with a friend to guide two survivors and explore the world of Voyage in a seamless cooperative experience. * Hand-painted - Lose yourself in Voyage’s sprawling hand-painted environments. * Wordless narrative - Seek answers in a mysterious, wordless journey. * Non-violent - With an emphasis on exploration over violence, Voyage can be enjoyed by anyone. * Immersive soundscape - Music and sound by Calum Bowen, composer for Snipperclips, Pikuniku and Lovely Planet.