VIP Pass
Unlock all GRID 2 online multiplayer modes, three stunning cars and the opportunity to upload highlights direct to YouTube** with the GRID 2 VIP Pass*.Includes: Honda NSX RAlfa Romeo GiuliettaDodge Challenger SRT8**Xbox 360 Hard Drive required.*Purchase not required if you already have a VIP Pass code.