Vigor - Elite Vanguard Pack
Awaken your inner Elite Vanguard and transform into an unstoppable force on the battlefield. Accomplish any mission armed with cutting-edge gear, unmatched expertise, flawless precision, and unparalleled finesse. Are you prepared to storm into action and take control of the battlefield? This pack includes: - Doorkicker (Armored Breacher) Uniform - Pointman Helmet (Spearhead) - The Ripper (Phantom Black) Mask - Mule Pack (Dead Drop) - Strike Gloves (Jaw Breaker) - 5x FG 42 + 100x ammo (7.92×57mm Mauser) - 5x Taiga 21 + 100x ammo (Combat Shell) - 5x The John - 10x Portable Signals Detector - 10x M67 Frag Grenade - 10x M84 Flash Grenade - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 200x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.