Vegas Pack
Get a taste of old school Vegas in this new downloadable content pack from Mafia II. Bring a taste of Vegas to Empire Bay as you cruise through the town in 2 new cars with smooth handling and timeless lines. Vito shows his Vegas style in 2 new suits.