Van Helsing III: Katarina Epic Item Set
Boost the capabilities of your loyal follower, Lady Katarina with unique items that can be found exclusively in this content pack. Embark on a thrilling adventure and use this epic item pack to enhance the abilities of your lovely companion, Lady Katarina. The Katarina Epic Item Pack includes a cloak and 2 powerful weapons. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.