Value Pack – FOR HONOR
The Value Pack offer includes: - 22,000 Steel - The exclusive Star Struck Mythic Outfit, unlocked for all heroes The Value Pack includes the exclusive Star Struck Mythic Outfit for all heroes and 22,000 Steel to unlock and customize your heroes, weapons, armor, and more! One‑time purchase offer only.