Vaccine
Find a vaccine for your infected friend before the time runs out, but be aware your friend will relapse sooner or later and you will have to find a new vaccine in a new randomly rebuilt house. Will you be able uncover the mystery to save your friend once and for all!? Vaccine is a new approach on Survival Horrors inspired by those of the 90s. You can choose between the two members of a special bio-hazard rapid response team, each starting with their own unique differential abilities. They are trapped in a strange house populated by dangerous mutated creatures, they will have to find a vaccine for another team member who is infected with a deadly virus. Unless you uncover the mystery of the house, every time you bring back the vaccine, the infected team member will relapse and you will be presented with a new randomly rebuilt house. You will be able to gain experience points from different actions and use them on the skills you think will be more beneficial, bringing a more tactical approach compared to the games it takes inspiration from.