Uplay Passport
Uplay Passport is available with redemption of a single-use access code found on the insert included with original retail purchase. If the Uplay Passport code has already been redeemed by a previous owner, you can purchase a code. Please Check your game's packaging before purchasing.Uplay Passport unlocks full access to the online multiplayer portion of Assassin’s Creed III. Additionally, Passport users will receive a unique multiplayer skin, plus exclusive Uplay content and tips (without a Uplay Passport, you will not be able to purchase abilities, perks, streaks and items past level 10).