Unbound Saga
Unlock the full version of Unbound Saga to enjoy all 10 issues of madcap brawling adventure! Guide Rick and Lori through dozens upon dozens of environments filled with realtime physics, destructible objects, fearsome foes, and wicked bosses. Unlock a huge variety of super-skills and power moves on your journey through the wild comic world of Toxopolis! Break off a weapon and RAGE OFF THE PAGE!