Ultratron
Experience the addictive gameplay of old-school arcade favourites, updated for the 21st century, with unique upgrades, player responsive difficulty, and a subtle system of tactics combined with classic gameplay. Ultratron is a twin-stick arena shooter inspired by some of the best classic arcade gaming has to offer, updated and improved for the 21st century. The last human in the universe has been slain by evil killer robots. As the last remaining humanoid battle droid, you'll be fighting through over 40 arcade levels to finally take on the four giant boss 'bots of the apocalypse. An arcade game on steroids, Ultratron combines risk-reward arena gameplay with an upgrade system, responsive difficulty, pet drones, special weapon abilities, online leaderboards and a two player drop-in co-op mode. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish and Russian.