Ultimate Survivor Bundle
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Suit up your survivor with the best gear and weapons in Harran by turning him into the Ninja, the Secret Agent, or the Urban Explorer. Craft four extremely powerful tools of destruction and bring fighting the Infected to a completely new level. Grab all these bonus in-game items in one go.