Tuxedo
Tuxedo that Naked Snake is said to have worn during Operation Snake Eater. For the gentleman who knows how to dress for the occasion. * Usable by Snake or male DD Soldiers. * You must proceed to a certain point in the story and meet the proper development requirements before this item can be developed.