TT Isle Of Man 3 - John McGuinness 100th Start Livery
Relive the legendary John McGuinness's 100th start with the perfect reproduction of the unique livery created for the occasion. For many riders and fans, John McGuinness, MBE, is considered one of the greatest racing legends: with 23 victories and 47 podiums, he was the first rider to achieve an average speed of over 130 mph (209km/h) in 2007. This pack contains unique golden livery and an outfit celebrating John McGuinness's history with the TT Isle of Man.