Truck Driver - DLC Bundle
Heading North: When your uncle Karl challenges you to continue your trucking career overseas in the cold, but captivating, green country Mangefjell, you decide to take on the adventure. Drive around beautiful Nordic inspired landscapes as you continue your trucking career and complete numerous jobs for new characters. UK Paint Jobs: “Fancy a British lorry?” With six different paint jobs, you can customize your truck with classic British designs. Create a truck that perfectly reflects your love for the United Kingdom with paint jobs of typical British symbols. German Paint Jobs: Customize your truck in typical German style. Switch it up between six unique paint jobs that give a glimpse into the German culture. French Paint Jobs: “Vive la France!” Personalize your truck in classic French style. You can now show your love for beautiful France with six different paint jobs. USA Paint Jobs: Customize your truck in all-American style. With six unique USA themed paint jobs, you can create a truck that perfectly suits your love for the United States of America. Hidden Places & Damage System: Get ready to hit the road and discover hidden places and new vehicles. Drive safe though, since a new damage system shows visual damage on your truck and other vehicles at the point of impact.