Tropico 4 - Junta
Time to get military! Secure your rule of Tropico with the new bunker, the "Veteran" character trait for a more battle-hardened military leader and an appropriate dress uniform. Decorate the island with the new guard booths, oberservation tower, ammunitions depot, barricades and a tank! The "New Sparta" mission will see you build a militaristic society while under pressure from pesky rebels.